Wednesday, July 05, 2006

Sportsmania

My people make una no vex oh, na garri wan pass water. I hear say some of una dey tear cloth say dem don knock England out of world cup. Una no tear cloth wen Nigeria no qualify. Which wan una dey sef? Abeg make una leave the football joh. The tension nearly wan give man pikin heart attack. Meanwhile the players and officials go still get settlement. Even though say dem lose? Yeah man! You tink say na play dem go play for Germany? We are talking serious bucks. If to say dem win the world cup dem bonus for be £300,000. Una wey be Naija abeg convert am for me. Make una no dare cry for dem oh because insurance cover, dem sef no worry.

On another matter. Dem say one Naija bobo dem don draft am into the NBA even though dem no gree give am yankee visa. Dat na babanla luck! Na im be say im suffer for Africa don come to an end. Una go say i no dey patriotic, see una mouth. You tink say naija local basketball league dey pay am correct? Man must survive! Even if na im be the least paid player for NBA im situation go still better pass if im dey play for NBBF league. Abeg make the guy enjoy himsef. More grease...

Na so actor David Williams (a la Little Britain fame) swim across the English channel to France. Somebody ask me say weder me i fit do am. I say i no blame am, na chop belleful na im dey make people do dat kind stunt. 21 mile swim! Say who die! Me i be land "animal". I remember when somebody ask me weder i fit swim. I tell am say me gan i be fish ( make e no be like say anythin spoil). Na im the babe come invite me for a swim oh! Quick, quick na im i confess, i tell am say i dey joke. E go good make person go learn how to swim oh. Olorun o ni je ki ari alakoba!

To, sei gobe!

No comments: