Sunday, July 23, 2006

419ers

My people make una no vex oh! Na water wan pass gari but we thank the Lord. Una fit don begin wonder wetin don happen to una guy. Na the effrey day grind of life na im wan overtake me. Abeg make i tell una one tin wey happen to me last week.

No be him i don advertise for loot say i wan sell somtin. Quick, quick, i don begin receive emails say dem dey interested in wetin i wan sell. Dem ask for the condition of the item and how much i go gree sell am last. Me come tink say tis na correct oh, because the names wey i dey see na Richard Walters, Jim Cold mo ra won. Na im mesef done kia kia answer dem. Next email wey i go receive from dem now, dem come begin give me yarn. Dem dey weave me story say "somebody" dey owe dem money, so dem go send me the cheque for £4000. Make i pay am into my account and den i go deduct my own money come send dem the remaining wad. A won alakoba! One time na im i send dem reply say, mesef na naija oh make una no try dat 419 jazz. The guy reply dey hail me, say who i be make we do "business" togeder. My people na wa oh! I no blame dem na say dem no see the grey hair for my head, dem fon know say mesef na alagbari.

So therefore make una careful oh! Dis 419ers don enter anoder level. I hear say for Naija na yahoo boys dem dey call dem. Anybody wey begin weave you yarn wey sound too good, man make you run (even if later you find out say na genuine). If possible make una report am. To who? Make una ask me again, i go answer.

I hope say e no go take me anoder how many weeks to update dis blog. Abi una go helep me write. God bless.

No comments: