Tuesday, October 10, 2006

Long time!

Long time abi lon time! na where you kon dey since? Oh men unu no go vex oh. Na my pikin kon wan do 1st birthday so na all systems go. na small com chop we been plan oh! De preparation nko? Na military precision and im we take do am, if not de tin for get k leg. Anyway, i happy to tell una say e go well. Where una own cake? I no get crayon i for draw am for una. When i don arrange mysef small i go show una some pics of my pikin. I hear say some small small boys parents don dey campaign. Make una kill dat dream. i don pay money make dem for take train two rotweillers wey i go station for my doormot.

i say una nefer hear from me small time, na im i say make i touch down. If i shell small, make una no vex oh English teachers. Na pidgin english na im i take dey write. Yes oh! Excuse full ground remain.

i get orishirishi matter to talk but na for my next posting.

cheerio!

No comments: