Sunday, June 18, 2006

"Ya Papa day"

Dem say today na fathers day or "ya papa day" if you like. Infact i no introduce mysef proper to una my public. Me i be a "young" guy, with a young wife and one small pikin. Wey dem piture dey? Make you wait small i still dey come.

En hen!.. As i dey talk since today na father's day, na im be say na feet up for me. Abi? No mowing of lawn, no sending on errands or asking to do chores. Na like dat magazine advert wey say, "women don't expect any help on thursdays". My major coup for today be say wen the Brazil match go start and dem wan disturb me i go just show dem yellow card say today na my day as na father's day so no disturbance.

I tink small about dis so called father's day i come wonder. During the time wey me i dey grow up i no know dat one oh. Infact i know say everyday na father's day for my papa, because wen him dey watch football you dey on your own if you try to disturb am. Besides im word na law. So im no need any special day to appreciate am. If you like no appreciate am now, make you see wetin im go take your eye see. Na wen you wan buy somtin na im you go realise say e important to constantly show am respect. Me as second to last pikin respect the man gan because i no say the man dey favour me anyhow!

Tink about am now. For naija you fit tell your papa say, "dad don't be silly". Ifoti lo ma gba! Abi make you tell your mama say, "you are being stupid mum". According to my mama "na dat day you go carry me for your back". Dis ilu oyinbo wey we dey so don dey spoil some of us parents, but i am going ahead of my self. Na because the parents wey dey here no get control over dem pickin na im make dem need special day to give dem self a pat on the back. To me oh, to a large extent dis father's day na to congratulate the fathers say upon all the rubbish wey your children don pour on you either literally or figuratively you still dey stand. Indeed me sef i follow dem congrate you.

Abeg mamas and papas, i dey take dis forum take beg una. Make una no let any pikin turn una to dosunmu oh. Immediately the pikin wan start iranu ke j'egba fun! The Good book says "spare the rod and spoil the child". I no talk say make una kill dem oh! Or make una turn dem into punching bag. Na me sef sef go report you if i find out. The tin wey i dey advocate be say make papas know dem rights and make dem no fail to instill discipline for dem pikin especially wen dem still young. Again the good book say make you show your child the way to go. Na im be say make you sef live by example.

Okay oh! I don tire small, make i take small res. e go be now! According to Mora, cheerio!

No comments: